Arduino Polska Forum

Pełna wersja: WeMos d1 mini
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
Niedawno zamówiłem płytkę WeMos d1 mini ESP8266. Kupiłem to z dwóch powodów. 
  1. Można go programować pzez arduino IDE
  2. Ma modół ESP8266
    Ponoć trzeba wejść Plik -> Preferencje a potem wpisać w okni Dodatkowe adresy URL http://arduino.esp8266.com/stable/packag...ndex.jsoni potem w Narzędzia -> Płytka -> Menadżer płytek i powinno po wpisaniu wemos wyskoczyć okno do pobrania ale mi wyskakuje to(na zdjęciu).Proszę  o pomoc, nie znam się na WeMos i potrzebuje pomocy. Pozdrawiam!



Zauważ, że wpisałeś inny link, a burzy się, że nie może czegoś innego (wypisał komunikat o standardowych płytkach z Arduino.cc). W pole na górze managera płytek wpisz 8266 i być może znajdzie to czego szukasz, wybierz, zainstaluj (2.4.2 jest dość długo, właśnie się pojawiła wersja 2.5 - jak chcesz testować nowe, to przygotuj się na nieznane nikomu porażki), potem szukaj w płytkach ESP swojego Wemos. Może zablokowałeś Arduino w firewall i nic nie może pobierać, ale to już problem z windowsem.
(09-02-2019, 00:27)kaczakat napisał(a): [ -> ]Zauważ, że wpisałeś inny link, a burzy się, że nie może czegoś innego (wypisał komunikat o standardowych płytkach z Arduino.cc). W pole na górze managera płytek wpisz 8266 i być może znajdzie to czego szukasz, wybierz, zainstaluj (2.4.2 jest dość długo, właśnie się pojawiła wersja 2.5 - jak chcesz testować nowe, to przygotuj się na nieznane nikomu porażki), potem szukaj w płytkach ESP swojego Wemos. Może zablokowałeś Arduino w firewall i nic nie może pobierać, ale to już problem z windowsem.
Inny link? Jaki powinien być? Jak wpisuje to nie działa. Dzięki za podpowiedź. Spróbuję coś zrobić.
Serio nie widzisz różnicy w zaznaczonym w kółku na czerwono linku a tym do ESP?
Nie zauważyłem  ale to i tak dużo nie zmienia. Co musiał bym zrobić w takiej sytuacji?
Isc do okulisty zalecam...