Arduino Polska Forum
Czy na Arduino można zarobić? - Wersja do druku

+- Arduino Polska Forum (https://forum.arduinopolska.pl)
+-- Dział: Inne (https://forum.arduinopolska.pl/dzial-inne)
+--- Dział: Off-Topic (https://forum.arduinopolska.pl/dzial-off-topic)
+--- Wątek: Czy na Arduino można zarobić? (/watek-czy-na-arduino-mo%C5%BCna-zarobi%C4%87)

Strony: 1 2 3 4


Czy na Arduino można zarobić? - elvis - 19-11-2019

Tytułowe pytanie umieściłem w dziale offtopic, bo prawdę mówiąc nigdzie mi nie pasowało. Już tłumaczę skąd temat - niedawno podjąłem się niewielkiego zlecenia, chodziło o program dla ESP32. Klient był bardzo zaskoczony, że nie chcę używać bibliotek Arduino i wolę programować w ESP-IDF.
Prawdę mówiąc coraz bardziej zastanawiam się, czy mój wybór był trafny. Ale przy okazji zastanawiam się nad inną kwestią: czy używając Arduino można zarabiać? Nie mam tak dużo doświadczenia, ale jestem bardzo ciekaw jakie są doświadczenia kolegów w tym względzie - czy pojawiają się komercyjne projekty oparte na tej platformie? Jeśli to nie tajemnica - w jakich obszarach można Arduino wykorzystać? Ogólnie jestem ciekaw wszystkiego co dotyczy użycia Arduino w prawdziwym życiu Smile


RE: Czy na Arduino można zarobić? - semi - 19-11-2019

(19-11-2019, 22:45)elvis napisał(a): Tytułowe pytanie umieściłem w dziale offtopic, bo prawdę mówiąc nigdzie mi nie pasowało. Już tłumaczę skąd temat - niedawno podjąłem się niewielkiego zlecenia, chodziło o program dla ESP32. Klient był bardzo zaskoczony, że nie chcę używać bibliotek Arduino i wolę programować w ESP-IDF.
Ja nie widzę możliwości napisania dobrego programu z wykorzystaniem bibliotek Arduino. Czego się nie tknę trzeba poprawiać a nie zawsze jest to łatwe (np przerwania od przepełnienia timera 0). Trzeba się namęczyć aby zapanować na bibliotekami i lepiej napisać je samemu od nowa.


(19-11-2019, 22:45)elvis napisał(a): czy używając Arduino można zarabiać?
Czy można zarobić?