11-12-2017, 19:56
Witam wszystkich na forum.
Jestem tu nowy jakiś czas temu postanowiłem sobie zrobić button boxa właśnie z płytki Arduino leonardo Pro Micro
Wszystko połączyłem i polutowałem tylko nie wiem do końca czy dobrze czy mógł by ktoś to zweryfikować i ewentualnie poprawić błędy.
Kopiowałem kod metodą prób i błędów,ale coś jest nie tak : exit status 1
Błąd kompilacji dla płytki Arduino/Genuino Micro.
Proszę o pomoc.plissssss
Kod:
Załączone plikiMiniatury
Jestem tu nowy jakiś czas temu postanowiłem sobie zrobić button boxa właśnie z płytki Arduino leonardo Pro Micro
Wszystko połączyłem i polutowałem tylko nie wiem do końca czy dobrze czy mógł by ktoś to zweryfikować i ewentualnie poprawić błędy.
Kopiowałem kod metodą prób i błędów,ale coś jest nie tak : exit status 1
Błąd kompilacji dla płytki Arduino/Genuino Micro.
Proszę o pomoc.plissssss
Kod:
Kod:
//BUTTON BOX
//USE w ProMicro
#include <Keypad.h>
#include <Joystick.h>
#define ENABLE_PULLUPS
#define NUMBUTTONS 15
#define NUMROWS 4
#define NUMCOLS 4
byte buttons[NUMROWS][NUMCOLS] = {
{0,1,2,3},
{4,5,6,7},
{8,9,10,11}
{12,13,14},
};
#endif
byte rowPins[NUMROWS] = {21,20,19,18};
byte colPins[NUMCOLS] = {15,14,16,10};
Keypad buttbx = Keypad( makeKeymap(buttons), rowPins, colPins, NUMROWS, NUMCOLS);
Joystick_ Joystick(JOYSTICK_DEFAULT_REPORT_ID,
JOYSTICK_TYPE_JOYSTICK, 15, 0,
false, false, false, false, false, false,
false, false, false, false, false);
void setup() {
Joystick.begin();
void loop() {
CheckAllButtons();
}
void CheckAllButtons(void) {
if (buttbx.getKeys())
{
for (int i=0; i<LIST_MAX; i++)
{
if ( buttbx.key[i].stateChanged )
{
switch (buttbx.key[i].kstate) {
case PRESSED:
case HOLD:
Joystick.setButton(buttbx.key[i].kchar, 1);
break;
case RELEASED:
case IDLE:
Joystick.setButton(buttbx.key[i].kchar, 0);
break;
}
}
}
}
}
Załączone plikiMiniatury