• Witaj na Forum Arduino Polska! Zapraszamy do rejestracji!
  • Znajdziesz tutaj wiele informacji na temat hardware / software.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swiatło w kuchni
#2
Zdefiniuj sobie wejścia i wyjścia jako zmienne

np.
lampa = 12;
microfon=8;

Potem używaj
pinMode(lampa, OUTPUT); // lampa - wyjście - 12 YYY
pinMode(microfon, INPUT); // wyjście mic - 2 YMI

Wtedy program będzie czytelniejszy i łątwiej bedzie go analizować

Ale zacznij od diagramu (schematu) i zdefiniuj sobie
jak to po kolei będzie działało.

Zdefiniuj stan wyjściowy (stan wejść i wyjść po resecie uC) i stany, do których przechodzi układ
po spełnieniu określonych warunków (stanów wejść)

Możesz wykorzystać bibliotekę timers.h są przykłądy, które po modyfikacji możesz zaimplementować

Z tego co zamieściłeś niewiele wiadomo, kod niekompletny...

polecenie

licznik ++ ;

zwiększa jego wartość po każdej wykonanej pętli programu, więc bardzo szybko osiągnie wartość max dla int (65tys.)
i zacznie liczyć od zera
 
Odpowiedź
  


Wiadomości w tym wątku
Swiatło w kuchni - przez meczete - 15-12-2017, 21:39
RE: Swiatło w kuchni - przez zbyszek317 - 19-12-2017, 15:18

Skocz do:


Przeglądający: 1 gości