18-05-2016, 00:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2016, 01:02 przez mateo1991.
Powód edycji: Uzupełnienie treści
)
Witam serdecznie. Nie jestem znawcą ale ja bym poszedł w stronę programowania obiektowego.
Gdzieś czytałem, że arduino wspiera c++ ale jeszcze nie próbowałem.
Więc tworzysz sobie strukturę i do niej powrzucać te wszystkie zmienne które chcesz tam mieć.
I zwracasz daną strukturę .
Tylko nie zapomnij o kasowaniu struktur za pomocą operatora delete
np.
struct nazwa
{
int wysokość;
int prędkość;
}
Jeszcze raz podkreślę, że jeszcze tego na arduino nie robiłem, ale mam nadzieję, że pomogłem
Gdzieś czytałem, że arduino wspiera c++ ale jeszcze nie próbowałem.
Więc tworzysz sobie strukturę i do niej powrzucać te wszystkie zmienne które chcesz tam mieć.
I zwracasz daną strukturę .
Tylko nie zapomnij o kasowaniu struktur za pomocą operatora delete
np.
struct nazwa
{
int wysokość;
int prędkość;
}
Jeszcze raz podkreślę, że jeszcze tego na arduino nie robiłem, ale mam nadzieję, że pomogłem