Arduino Polska Forum

Pełna wersja: Vu meter
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! Na początku chciałbym powiedzieć ,że jestem bardzo początkujący. Chciałbym wykonać coś takiego jak na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=GBX_6ucEZ1E i mam odnośnie tego kilka pytań 
1. Czy będę mógł do tego użyć Arduino Nano i w miarę podobnie to zrobić jak na filmiku?
2.Gdybym miał Arduino Nano to i chciałbym zrobić coś takiego na nim to z czego zasilić ten układ? Zasilanie 5V wystarczy? I jak podłączyć zasilanie ? Przez USB, bo o tym nic nie ma na filmiku.
3.Czy gdy wykonam ten układ to jacka będę mógł podłączyć np. do telefonu lub komputera? 
Z góry wielkie dzięki za pomoc i proszę o w miarę prostą odpowiedz Smile
Witam
Tez zaczynam przygodę z Arduino i robię codziennie nowe, proste projekty. Ostatnio wykonywałem ten projekt wg tego filmiku, więc odpowiadam:
Ad1. Tego nie wiem, bo mam UNO, ale myślę, że Nano sobie poradzi jeśli ma wejście analogowe i odpowiednią ilość I/O cyfrowych.
Ad2. Możesz zasilić z USB
Ad3. Podłączyłem Jack do telefonu i laptopa, ale sygnał wyjściowy był bardzo słaby. VU meter dopiero zaczął działać wysterowując wszystkie diody jak podłączyłem go zamiast głośnika do wzmacniacza, ale tu trzeba uważać z poziomem sygnału.
Arduino Nano ma Cyfrowe: 14 | Analogowe: 8, to nawet 2 analogowe więcej niż Uno, to chyba będzie Big Grin A może zasilanie z USB nie wystarczy, tyle ,że nie wiem jak podpiać do Nano jakieś inne bo nie ma wejścia na zasilacz, a w niektórych są.Mi  właśnie zależy mi aby działało to z jacka z komputera, lub wyjścia słuchawkowego wzmacniacz, to trochę lipa, może jakoś czułość zwiększyć?