Arduino Polska Forum

Pełna wersja: Praca przejsciowa - studia pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jestem nowy na forum i w zasadzie pierwszy raz się spotykam z takim czymś jak Arduino. Mam takowe pytanie / problem jestem studentem elektrotechniki programowanie dla mnie nie jest łatwe wręcz jestem amatorem albo i gorzej a muszę zrealizować pracę przejściowa na studia moglibyście mi koledzy doradzić który z tych tematów byłby najprostszy do zrealizowania ?

1.Przekształtnik DC/DC typu Buck z dwoma tranzystorami MOSFET. Napięcie wejściowe
9 V, napięcie wyjściowe regulowane 0...8 V. Prąd wyjściowy 0,1...0.3 A. Sterowanie za pomocą procesora: Arduino. (1 osoba)

2. 16-bitowy przetwornik analogowo-cyfrowy z interfejsem I2C do systemu Arduino (1 osoba)

3. 16-bitowy przetwornik cyfrowy-analogowo z interfejsem I2C do systemu Arduino (1 osoba)
Witamy.

Proszę to coś ci rozjaśni temat

http://tronixstuff.com/2013/07/02/tutori...6-bit-adc/

i tu

https://www.adafruit.com/products/1085

i jeszcze wujek Google ma ze xxxxxxxxxxx przykładów . zdecyduj się na 1 i skompletuj sprzęt softem zajmiemy się jak będziesz miał wszystko pod ręką bo chyba najtrudniej będzie opanować soft i umieć go wykładowcy opisać co z czym do czego . Wink
Dziękuje wielkie JasQ wybrałem już temat drugi : 16-bitowy przetwornik analogowo-cyfrowy z interfejsem I2C do systemu biorę się za czytanie tych twoich linków z tego co widzę po angielsku sa ale jakoś dam radę przynajmniej powinienem :p . Mógłbyś mi też doradzić dokładnie który zestaw z allegro zamówić oraz jaki program użyć do kompilowania oraz do łączenia się z tym przetwornkiem który bym stworzył byłbym jeszcze bardziej wdzięczny Smile
Arduino to środowisko all in one kompiler ma w sobie, piszesz, kompilujesz, wgrywasz i działa . Arduino jakie kolwiek jak przyszłościowo to mega lub due a jak do zabawy to uno wystarczy