Arduino Polska Forum

Pełna wersja: Puls 100ms - prosba o pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jak w temacie, potrzebuje cos takiego jesli ktos mialbz ochote pomoc:
dla arduino nano AtMega 328
potrzebuje 5 wejsc pulsowych GND o roznych dlugosciach pulsu od 0,5s do 2s ktory oddaje na 5 niezaleznych wyjsc o dlugosci zwarcia z masa GND 100ms stabilne
Dzieki za pomoc w razie pytan piszcie
Jestem laikiem w temacie programowania a potrzebuje takie cos prywatnie, moze ktos ma taki projekt lub mialby ochote napisac taki programik z opisem wejsc i wyjsc dla arduino nano dyieki serdeczne. Pozdrawiam
Coś więcej proszę .

Czy każde wyjście ma mieć stałą częstotliwość czy regulowaną z klawiatury , potencjometru .
Jakie obciążenie występuje .
Czy to steruje urządzeniem zewnętrznym .
Wszystko mam gotowe ale blad wyskakuje przy podaniu pulsu z centralki z pilotem ktory ma programowalny czas ale start stop odliczanie czasu i jest on za dlugi. Ok 600ms do 1000ms GND z zasilacza komputerowego a potrzebuje wyjscie GND bez zmian ktore na wejciach A. B. C lub D oddaje to samo tzn GND (zwarcie masy) o dlugosci impulsu 100ms.
Wejcie A (zwarcie do masy) np. Nacisniety przycisk troche dluzszy do wyjscia A1 (zwarcie do masy) o dlugosci 100ms i takie 5 rownoleglych wejcia i wyjcia
jesli chodzi o regulacje czasu najlepszym rozwiazaniem byloby zmiana wartosci w pliku tekstowym przed jego zaprogramowaniem tzn zmiana wartosci czasu 100 na np. 10 zapisz zmiany wgraj i sprawdzenie czy dziala w gotowym projekcie.
posiadam Kopie arduino uno arduino nano i prosty programator avrISPmkII jesli byloby cos potrzebne.
Dziekuje za tak szybka odpowiedz
Oczywiscie nie pozostane niewdzieczny. Pozdrawiam i dzieki za tak szybka odpowiedz