• Witaj na Forum Arduino Polska! Zapraszamy do rejestracji!
  • Znajdziesz tutaj wiele informacji na temat hardware / software.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sterowanie ruchomą strzelnicą
#5
Najprościej najszybciej dodać dodatkowo flagi

przed setup
bool flaga1=false;

{
buttonState = digitalRead(buttonPin);
if (buttonState == HIGH)
{
last_millis = millis();
flaga1 = true;
}



if( millis() >= (last_millis + opoznienie1 + czas1) && flaga1)
{
//tutaj wyłączamy urządzenia kanału 1
digitalWrite(13, HIGH);
flaga1=false;
}
else if( millis() >= (last_millis + opoznienie1))
{
//tutaj uruchamiamy urządzenia dla kanału 1
digitalWrite(13, LOW);
}

i tak osobno dla każdego kanału


Po prostu twoje if( millis() >= (last_millis + opoznienie1 + czas1)) po uruchomieniu jest spełnione zawsze bez względu na przycisk....


if( millis() >= (last_millis + opoznienie2 + czas2))
{
//tutaj wyłączamy urządzenia kanału 2
digitalWrite(12, HIGH);
}
else if( millis() >= (last_millis + opoznienie2))
{
//tutaj uruchamiamy urządzenia dla kanału 2
digitalWrite(12, LOW);
}

ten zapis jest nie poprawny
Arduino zostało wymyślone po to, by robić dobrze jedną prostą rzecz – migać diodą. 
 
Odpowiedź
  


Wiadomości w tym wątku
Sterowanie ruchomą strzelnicą - przez greg801 - 16-09-2020, 00:05
RE: Sterowanie ruchomą strzelnicą - przez greg801 - 16-09-2020, 07:13
RE: Sterowanie ruchomą strzelnicą - przez Jarewa0606 - 16-09-2020, 19:55
RE: Sterowanie ruchomą strzelnicą - przez greg801 - 17-09-2020, 13:41

Skocz do:


Przeglądający: 1 gości