14-04-2021, 17:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2021, 17:58 przez Jarewa0606.)
Zobacz teraz
#include "ClickButton.h"
const int ledGreen = 12;
const int ledRed = 13;
int ledState = 0;
int ledState2 = 0;
const int buttonPin1 = 8; // przycisk
ClickButton button1(buttonPin1, LOW, CLICKBTN_PULLUP);
int LEDfunction = 0;
uint32_t Tims = millis();
void setup()
{
pinMode(ledGreen,OUTPUT);
pinMode(ledRed,OUTPUT);
button1.multiclickTime = 5000; // Limit czasu w ciagu ktorego podajemy dwa impulsy.
}
void loop()
{
button1.Update();
if (button1.clicks != 0) LEDfunction = button1.clicks;
if(button1.clicks == 2) ledState = !ledState;
if(button1.clicks == 2) ledState2 = !ledState;
Tims=millis();
digitalWrite(ledGreen,ledState);
digitalWrite(ledRed,ledState2);
if(millis()- Tims >= 5000){ // 5sekund do wyłączenia
Tims =millis();
ledState = LOW;
ledState2 = LOW;
digitalWrite(ledGreen,ledState);
digitalWrite(ledRed,ledState2);
}
}
#include "ClickButton.h"
const int ledGreen = 12;
const int ledRed = 13;
int ledState = 0;
int ledState2 = 0;
const int buttonPin1 = 8; // przycisk
ClickButton button1(buttonPin1, LOW, CLICKBTN_PULLUP);
int LEDfunction = 0;
uint32_t Tims = millis();
void setup()
{
pinMode(ledGreen,OUTPUT);
pinMode(ledRed,OUTPUT);
button1.multiclickTime = 5000; // Limit czasu w ciagu ktorego podajemy dwa impulsy.
}
void loop()
{
button1.Update();
if (button1.clicks != 0) LEDfunction = button1.clicks;
if(button1.clicks == 2) ledState = !ledState;
if(button1.clicks == 2) ledState2 = !ledState;
Tims=millis();
digitalWrite(ledGreen,ledState);
digitalWrite(ledRed,ledState2);
if(millis()- Tims >= 5000){ // 5sekund do wyłączenia
Tims =millis();
ledState = LOW;
ledState2 = LOW;
digitalWrite(ledGreen,ledState);
digitalWrite(ledRed,ledState2);
}
}
Arduino zostało wymyślone po to, by robić dobrze jedną prostą rzecz – migać diodą.