Tylko, że czasami problem jest gdzie indziej ... Twoje IF wyglądają OK (ale spróbuj ze switch) ale
np,
char literka;
int liczba;
i nagle robisz literka = "k0";
Arduino jest takie toporne a IDE jego jeszcze bardziej, z automatu do zmiennej liczba trafia 0 bo wyjechałeś poza zmienną która miała przechowywać tylko jedną literkę... gdzie indziej bym szukał błędu a nie w tej funkcji :-) to tylko przykład, takie niekontrolowane rzeczy się zdarzają
ESP od razu się posypie (o ile kompilator to przepuści) a Arduino powie OK. Się Arduino nie bawię juz od dawna, ale nie raz cyrki się działy... miała się zapalić dioda na LEDKEY nr. 4 a załączał się przekaźnik. Głupie to Arduino, droższe niz ESP, wolne i pamięci tyle co w Commodore64 podzielić przez 32, musisz kontrolować pamięć !!!
np,
char literka;
int liczba;
i nagle robisz literka = "k0";
Arduino jest takie toporne a IDE jego jeszcze bardziej, z automatu do zmiennej liczba trafia 0 bo wyjechałeś poza zmienną która miała przechowywać tylko jedną literkę... gdzie indziej bym szukał błędu a nie w tej funkcji :-) to tylko przykład, takie niekontrolowane rzeczy się zdarzają
ESP od razu się posypie (o ile kompilator to przepuści) a Arduino powie OK. Się Arduino nie bawię juz od dawna, ale nie raz cyrki się działy... miała się zapalić dioda na LEDKEY nr. 4 a załączał się przekaźnik. Głupie to Arduino, droższe niz ESP, wolne i pamięci tyle co w Commodore64 podzielić przez 32, musisz kontrolować pamięć !!!