(12-02-2023, 01:37)Jarewa0606 napisał(a): int czas_pozostaly_proc = (klepsydra_sek/sekundy_ustaw)*100;
co jest de facto:
int czas_pozostaly_proc = (100/3600)*100;
Pewnie klepsydra_sek i sekundy_ustaw to zmienne całkowite, wiec masz źle i nawet ustawienie
float czas_pozostaly_proc = (klepsydra_sek/sekundy_ustaw)*100;
Nic nie zmieni bo przy obliczeniu nie wie że wynik jest float. I będzie liczył liczby całkowite gdzie:
100/3600 = 0 a 0*100 = 0.
Musisz mu to wskazać zrub rzutowanie
float czas_pozostaly_proc = (float(klepsydra_sek/sekundy_ustaw)*100);
Napisałem: czas_pozostaly_proc = (float(klepsydra_sek/sekundy_ustaw)*100);,
wcześniej kombinowałem z zapisem: (float)(klepsydra_sek/sekundy_ustaw)*100); (jest prawidłowy? kompilator nawet nie pisnął)...
niestety nadal jest 0 u mnie.
Co ciekawe: float ddd = 100/3600; też daje 0... u mnie... coś trzeba ustawić?
Na razie pominąłem te procenty, moze trzeba każdą zmienną osobno zrobić float? Sprawdzę i potwierdzę.