• Witaj na Forum Arduino Polska! Zapraszamy do rejestracji!
  • Znajdziesz tutaj wiele informacji na temat hardware / software.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ESP8266 + SD + WWW
#1
Witam.

Chciałbym zrobić coś takiego:

Spinam ESP + SD + Odbiornik LORA - to nie problem

Odczytuje sobie dane z LORA i zapisuje je w postaci pliku txt lub CSV to obojętne i to już zrobić potrafię:

Plik będzie miał nagłówki np: Time, T1, T2, T3, H1, H2, H3, i oczywiście w kolejnej linijce będą zapisywane dane, Plik będzie tworzony co 24h lub co miesiąc.  (dane będę aktualizowane co 15 minut... (dopisywany wiersz)) tutaj po prostu muszę się zastanowić jak będę chciał często czytać parametry.

Problem jest taki że nie wiem jak stworzyć www na esp który odczytywał by te dane z karty SD i wyświetlał je jako wykres Miesięczny oraz  Dzienny.... czyli takie "dane historyczne"...

Jeśli chodzi o WWW to jestem "zielony jak szczypiorek na wiosnę"

Prosił bym o jakieś nakierowanie jak by to można było zrobić: odczyt z SD pliku o nazwie która będzie się generowała na podstawie daty np: 01_2023 (miesiąc i rok) lub opcja dzienna (dzień miesiąc rok) i będzie generowała na www wykresy z tych danych, stronka powinna się odświeżać co 15min. Cała strona także może być na karcie SD.
 
Odpowiedź
#2