• Witaj na Forum Arduino Polska! Zapraszamy do rejestracji!
  • Znajdziesz tutaj wiele informacji na temat hardware / software.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z ESP8266
#1
Cześć

mam do was pytanie, jak już pisałem w powitaniu jestem początkujący więc proszę was o wyrozumiałość. Jedyne co opanowałem podstawy czyli diody itp.

W dniu wczorajszym postanowiłem do arduino UNO podłączyć ESC 8266 i tak też zrobiłem po czym wszedłem w monitor portu szeregowego i zacząłem wpisywać komendy AT i wszystko działało. Udało mi się połączyć z moją siecią. Następnie chciałem iść dalej do przodu i znalazłem jakiś poradnik z youtube ( już nie pamiętam co dokładnie chciałem zrobić ) gdzie sympatyczny pan wpisałem następującą komendę AT+UART_DEF=11520 i jakieś cyfry po przecinkach i od tego czasu po odpaleniu monitora portu szeregowego i  wpisaniu komend AT nic się nie dzieje. Nie pomaga zmiana prędkości komunikacji. Czy może mi ktoś poradzić jak zrobić żeby znowu to działało.

z góry dziękuję za pomoc
 
Odpowiedź
#2
Jeśli robisz to w Arduino IDE, to jego monitor portu nie obsługuje prędkości 11520.
Pracuj na czymś bardziej cywilizowanym.
Jeśli masz problem z kodem lub sprzętem, zadaj pytanie na forum. Nie odpowiadam na PW, jeśli nie dotyczą one spraw forum lub innych tematów prywatnych.

[Obrazek: SsIndaG.jpg]
 
Odpowiedź
#3
(17-04-2020, 23:41)Robson Kerman napisał(a): Jeśli robisz to w Arduino IDE, to jego monitor portu nie obsługuje prędkości 11520.
Pracuj na czymś bardziej cywilizowm
To na czym innym mogę pracować bo z twojej wypowiedzi wynika że zmieniłem port na 11520 który nie działa w arduino IDE i jak wezmę coś innego to zadziała ??
 
Odpowiedź
#4