13-02-2018, 00:34
Powitać!
Korzystał ktoś z biblioteki utft buttons, jak zrobić by ponowne wciśnięcie tego samego miejsca odznaczało wybór kolorów?
Chodzi dokładnie o to że po wciśnięciu obszaru ((y>=30) && (y<=365) && (x>=20) && (x<=55)), na wyswietlaczu zaznaczyło napis i wykonało funkcję uruchomienia przycisków niżej, odpowiedzialnych za zmiany koloru Led, a po ponownym jego wciśnięciu wyłączyło możliwość zmiany tego.
kawałek kody odpowiedzialny za część przycisków, jak to rozgryźć ? może ktoś miał styczność z tym ?
Korzystał ktoś z biblioteki utft buttons, jak zrobić by ponowne wciśnięcie tego samego miejsca odznaczało wybór kolorów?
Chodzi dokładnie o to że po wciśnięciu obszaru ((y>=30) && (y<=365) && (x>=20) && (x<=55)), na wyswietlaczu zaznaczyło napis i wykonało funkcję uruchomienia przycisków niżej, odpowiedzialnych za zmiany koloru Led, a po ponownym jego wciśnięciu wyłączyło możliwość zmiany tego.
kawałek kody odpowiedzialny za część przycisków, jak to rozgryźć ? może ktoś miał styczność z tym ?
Kod:
void loop()
{
int but1, but2, but3, but4, but5, pressed_button;
{ but1= ((y>=30) && (y<=365) && (x>=20) && (x<=55));
but2= ((y>=15) && (y<=70) && (x>=55) && (x<=110));
while(1)
{
if (myTouch.dataAvailable() == true)
{
pressed_button = myButtons.checkButtons();
while (pressed_button==but1 || but2)
myGLCD.setColor(0, 0, 0);
myGLCD.drawRoundRect (30, 20, 365, 55);
delay(500);
while (pressed_button==but1);
myGLCD.setColor(255, 255, 255);
myGLCD.drawRoundRect (30, 20, 365, 55);
delay(500);
}}}}