Liczba postów: 900
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
44
14-03-2020, 20:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2020, 20:54 przez Jarewa0606.)
Nie możesz tak, zakładki to taki drugi program możesz się odwołać do funkcji tylko poleceniem xxx();
zmienne trzymamy w tym co się wykonuje...
Zakładki powstały tylko aby ułatwić dzielić program
Arduino zostało wymyślone po to, by robić dobrze jedną prostą rzecz – migać diodą.
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 26
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
63
14-03-2020, 20:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2020, 20:56 przez ANT.)
Potrzebuję kilku dużych tablic i nie chciałbym ich umieszczać bezpośrednio w głównej zakładce.
Może zaproponujecie jakieś inne rozwiązanie? Może jakaś biblioteka lub coś innego...
Jak to zrobić aby miało to ręce i nogi i aby nie zaśmiecać głównej zakładki?
Jeżeli pomogłem, to poproszę o punkt reputacji
Liczba postów: 900
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
44
14-03-2020, 21:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2020, 21:19 przez Jarewa0606.)
Mi się wydaje ze lepszy był by "Plik nagłówkowy"
A później tylko do niego sie odwołaj "#include "nazwaPliku.h"
Oczywiście plik musi być w tym samym katalogu co program..
Robisz to tak sam tylko w nazwie daj "zakładka.h"
i później się do niej odwołaj
#include "zakladka.h"
Arduino zostało wymyślone po to, by robić dobrze jedną prostą rzecz – migać diodą.
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 26
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
63
WIELKIE DZIĘKI!
Działa :}
Jeżeli pomogłem, to poproszę o punkt reputacji
Liczba postów: 900
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
44
A jeszcze coś dodam bo warto wspomnieć duże zmienne trzymamy w pamięci flash wiec zdefiniowana tablica powinna wyglądać
const int tablica[] PROGMEM = {
Ardunio ma mało pamięci RAM wiec warto oszczędzać...
Arduino zostało wymyślone po to, by robić dobrze jedną prostą rzecz – migać diodą.